O MNĚ

Jmenuji se Markéta a je mi 33 let. Od roku 2014 jsem maminkou a manželkou (přesně v tomhle pořadí), a tak se tady možná občas objeví něco s dětskou tématikou. A v roce 2019 jsem se stala dvojnásobnou maminkou. 
Jsem z Českých Budějovic a od srpna letošního roku jsem se také po třech letech  na rodičovské (a ve škole) vrátila do (úplně nové) práce. Můj život tak dostal svěží a dost bláznivý vítr do plachet. znovu na mateřské dovolené. 

Miluju cestování kamkoliv a tak utrácím především za letenky, zbožňuju hudbu bez ohledu na žánr, takže se tady sem tam objeví článek/osobní recenze. A může se stát, že vedle sebe budou stát Guns N' Roses a Christina Aguilera.

Nesnáším stereotyp, pravidelnou pracovní dobu, lež, přetvářku a neupřímnost. Ani jedno s dnešním chodem světa nejde moc dohromady, takže to mám občas dost těžké a nejvíc sama se sebou. Ale jinak už to nebude, s tím jsem smířená :-)









0 Komentářů

Instagram